Продавець Portmoneshop.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
360 відгуків
+380 (50) 754-34-42
+380 (68) 550-93-10
ТРЦ "Евробазар", 3й этаж, магазин "Портмоне" N18, Суми, Україна

Gucci: від банкрутства до всесвітньої популярності

Gucci: від банкрутства до всесвітньої популярності

Зараз навряд чи можна знайти людину, яка не чула про представницької торгової марки Gucci. Парфуми, одяг, годинники, аксесуари бренду викликають захоплення у покупців. Престижність лейблу підтверджується високим відсотком продажів. Проте популярність і успіх далеко не завжди супроводжували корпорації. Навіть відомі на весь світ жіночі і чоловічі сумки Gucci коли-то губилися серед товарів інших ТМ.  

    Історія будинку моди досить терниста. Швидко наростаючий успіх трохи не загруз під сімейними сварками, які майже довели компанію до банкрутства. Яким же чином, пройшовши стільки падінь, фірма зуміла зайняти лідируючі позицією на ринку?

 

 

    

    Gucci в ХХ столітті: як все починалося

 

    Початок минулого століття: Гуччо Гуччі - простий офіціант в італійському готелі. Один з мільйонів простих працівників з однієї непростий ідеєю. Молодий чоловік захоплюється валізами й сумками зі шкіри, з якими ходять відвідувачі, і вирішує присвятити своє життя виготовлення шкіргалантереї. Повертаючись на батьківщину, у Флоренцію, відкриває невелику майстерню і простенький магазин. Йдуть роки, і слава про товари Гуччі поширюється з неймовірною швидкістю. Популярність зростає з такими темпами, що про кравці впізнають по всій Європі.

    У 1938 році Гуччо відкриває свій перший модний бутік у Римі. А через дев'ять років з'являється фірмовий продукт майстра - сумка з бамбуковими ручками. Починає формуватися логотип, а відома майстра плавно перекидається за межі континенту.

Однак у 1953 році йде з життя, залишаючи свою справу сини - Альдо і Родольфо. До кінця 60-х продажу фірмової продукції йдуть вгору, відкриваються нові модні бутіки, популярність торгової марки досягає території США, Японії, Франції та інших країн. Однак до кінця 70-х Gucci виявляється на грані банкрутства. Причиною такого різкого спаду стали неправильні ділові рішення і сімейні сварки.

Намагаючись перетягнути справу батька на свою сторону і урвати якомога більше акцій, сини і онуки й самі не помічають, як велика корпорація починає стрімко втрачати позиції. І це при тому, що відсоток продажів не знизився! Виною тому - низька вартість виробів, втрата їх високого іміджу, престижу. Якщо раніше товари Gucci носили такі зірки, як Елізабет Тейлор і Одрі Хепберн, то зазначене десятиліття продукція стала доступна практично кожному, а значить втрачала статус елітності.

Сімейний чвари дійшли до того, що в нинішній час корпорацією, вже відновленої, відроджений з попелу, керують люди, ніяк не пов'язані з сімейством Гуччі.

 

Компанія в нинішній час

    До початку 21 століття фірма знову набрала популярність і зараз займає другу позицію на ринку продажів. До 2008 року корпорація встигла заробити більше 2,2 мільярдів євро, при цьому відсоток прибутку все ще росте!

Шикарний стиль, дивовижний смак італійського кутюр'є зберігається в моделях і до сьогоднішнього дня. Однак у зразках, наприклад, у сумках з шкіри, з'явилися модні елементи, пов'язані з останнім писком моди. Шкіргалантерея при цьому може бути абсолютно різною і призначатися для всіляких ситуацій.Незмінно одне - продукція модного дому "Гуччі" - на піку популярності, затребуваності; вважається іконою стилю.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner